test
monitorek

CEL KAMPANII

monitorek

EFEKTY

monitorek

E-MAIL MARKETING

zebatka

ANKIETY

efekty

PODSUMOWANIE

Badanie dopasowywane jest indywidualnie dla każdej z firm i wysyłane do konkretnej grupy odbiorców. Dodatkowo, badania ankietowe mogą służyć wsparciu działań reklamowych prowadzonych poprzez mailingi i wysyłki SMS. Realizując kampanie reklamowe można na bieżąco badać opinie odbiorców na temat prowadzonych działań i modyfikować ich założenia zgodnie z oczekiwaniami respondentów. Połączenie ankiet z kampaniami e-mailowymi, jak i SMS pomaga w integracji różnych działań w obszarze komunikacji firmy z rynkiem i jest narzędziem wspierającym planowanie oraz realizację zaawansowanych programów lojalnościowych.

Badania satysfakcji są ważnym narzędziem poznawania opinii i potrzeb klientów. Po przeanalizowaniu wyników ankiety okazało się, że klienci bardzo pozytywnie oceniają działania komunikacyjne i marketingowe, a przede wszystkim działania e-mail marketingowe firmy Hostersi Sp. z o.o.

efekty

ANALIZUJ WYNIKI NA BIEŻĄCO

W trakcie trwania oraz po zakończeniu ankiety wyniki generowane są w postaci danych liczbowych i wykresów, które w łatwy sposób można zinterpretować i wykorzystywać do własnych celów lub publikacji wyników badania szerszej grupie odbiorców.

Copyrights © SARE 2014 All right reserved.