test

Jak dotrzeć do właściwego klienta,
czyli kilka słów na temat
skutecznej segmentacji.

monitorek

CEL KAMPANII

Celem kampanii była wysyłka oferty specjalnej skierowanej do osób zainteresowanych określoną kategorią produktów (kids, buty, torebki).

monitorek

REALIZACJA / MECHANIZM / NARZĘDZIA

struktura
zebatka

EFEKTY

Po wysyłce mailingu z ofertą specjalną do osób zainteresowanych ubraniami dziecięcymi uzyskano następujące rezultaty:

 

Wolumen 1611 adresów

 

Open Rate: .. 34,6% ………. CTR: .. 18,5%

 

mosquito_plasterki_12

Dla porównania – średnie wskaźniki, jakie uzyskano podczas realizacji kampanii standardowych (31 wysyłek) w terminie listopad 2014 – luty 2015 wyniosły odpowiednio: OR – 10,2%, CTR – 3,02%

 

Wskaźnik OR dla wysyłki dedykowanej do grupy zainteresowanej ofertami dla dzieci wzrósł ponad trzykrotnie w stosunku do średniego OR,
natomiast CTR ponad 6-krotnie.

Copyrights © SARE 2014 All right reserved.