test

Dynamiczna treść możliwością spersonalizowania i dopasowania komunikatu do każdego klienta.

monitorek

CEL KAMPANII

Optima Sp. z o.o. to firma branży finansowej, która specjalizuje się w zaspokajaniu potrzeb klientów, oczekujących prostych i szybkich rozwiązań finansowych. Celem kampanii było zachęcenie do wzięcia pożyczki poprzez zindywidualizowaną kwotę pożyczki oraz dodatkowy prezent.

monitorek

GRUPA DOCELOWA

Odbiorcami wyjątkowej oferty byli subskrybenci Optimy.

www_casestydy_optima_2015_04

monitorek

MECHANIZM DZIAŁANIA

Optima zastosowała dynamiczną treść w kampanii promującej pożyczkę. Z systemu zostały wysłane dwie kreacje.

 

Dynamiczne dane zastosowane w każdej z nich:

 

%prop1% – imię
%kwotapoczycki1903% – pożyczka zaproponowana odbiorcy 
%kwotabonu1903% – kwota bonu jaki można otrzymać razem z pożyczką

 

Dynamiczna treść była indywidualnie dostosowana do kategorii klienta. Dodatkowo każdy odbiorca miał inne dane spersonalizowane.

 

Tytuł mailingu A: %kwotapozyczki1903% i bon zakupowy na %kwotabonu1903% czekają na Ciebie, sprawdź >>
Tytuł mailingu B: Spiesz się, %%kwotapoczycki1903% % i bon do Tesco czekają na Ciebie!

zebatka

REZULTATY

Efekty kampanii z wykorzystaniem różnicowanej teści na podstawie kategorii klienta były zaskakujące. Podana kwota bonu lub informacja o możliwości uzyskania tego bonu pozytywnie wpływa na OR kampanii.

 

www_casestydy_optima_2015_06

Średni OR (obu wysyek) – 22,2%
Średni CTR (obu wysyłek) – 10%
Jeśli chodzi o to, który temat lepiej konwertował
– wyższy o 1,1% OR – 22,7% uzyskał temat pierwszy.

Copyrights © SARE 2014 All right reserved.