test
monitorek

CEL KAMPANII

Uzyskanie zgody na korespondencję drogą elektroniczną
Wiadomość miała na celu potwierdzenie zgody odbiorców na korespondencję drogą elektroniczną. Zgody te są wyrazem szacunku do swoich odbiorców oraz dopełnieniem obowiązującego prawa.

monitorek

GRUPA DOCELOWA

Wysyłka realizowana była do bazy adresowej portalu Zwierciadło.pl. Odbiorcami byli użytkownicy którzy przekazali swój adres e-mail za pomocą formularzy na poralu Zwierciadło.pl Baza ta była budowana przez kilka lat jednak nie była wykorzystywana. Weryfikacja realizowana była na zasadzie SINGLE OPT-IN. Charakterystyka bazy:
Użytkownicy portalu
logo ludzie

 

plus Wolumen: 4572
plus Wcześniejsza weryfikacja: single opt-in
plus Sposób pozyskania: świadoma wola odbiorcy
Struktura bazy:

struktura
zebatka

REALIZACJA/MECHANIZM/NARZĘDZIA

 

check Wiadomość w formie tekstowej z prośbą o weryfikację

 

check2 Informacja o pochodzeniu
adresu
location
check2 Potwierdzenie iż subskrypcja jest bezpłatna
zl
check2 Zwrot
„szanujemy Twoją prywatność”
home
check2 Informacja ile czasu zajmuje wyrażenie zgody –
„wystarczy kliknięcie”
mapa
check2 Wyraźnie
widoczny link potwierdzenia
wykrzyknik
check2 Zapewnienie iż dopóki odbiorca nie wyrazi zgody, nie otrzyma więcej wiadomości
ok
check2 Opis zawartości newslettera (artykuły, zaproszenia, ciekawostki)
paper
check2 Zapewnienie że adres nie zostanie przekazany innym podmiotom
human
check2 Dane administratora danych
sklep
 
 
 
 

 

 

check Temat bezpośrednio informujący o celu korespondencji

 

 

check Nadawca wiadomości: Zwierciadło – rozpoznawalna marka

Wiadomość została wysłana we wtorek (19.11.2013) o godzinie 14:00 do bazy wielkości 4572. Wtorek jest dobrym dniem na realizację tego typu wysyłek – odbiorcy wykazują wtedy najwyższą otwieralność wiadomości. Wysyłka weryfikacyjna to specjalny mechanizm, który automatycznie zarządza statusami odbiorców. Po wysłaniu maila status „brak weryfikacji” zmienia się na „niepotwierdzony”. Dopiero kliknięcie w link potwierdzający skutkuje zmianą statusu na „potwierdzony” – czyli taki który umożliwia realizację wysyłek.

efekty

EFEKTY

laptop

Pierwszego dnia chęć otrzymywania wiadomości potwierdziło 1015 osób (tj. 22,2%). Po 3 dniach wskaźnik CTR wyniósł aż 30,1%! Dodatkowo wysyłka przyniosła dodatkowe informacje – o adresach które są nieaktywne. Łącznie odnotowano 385 zwrotów (8,4%) z czego 280 dotyczyło niepoprawnego adresu e-mail (6,1%)

Copyrights © SARE 2014 All right reserved.